«ایران ما»؛ بررسی نقش صادرات در توسعه كشور
برنامه «ایران ما» رادیو ایران، هفتم تیرماه ساعت 12:40، با حضور سیدمحمد اتابك وزیر صنعت، معدن و تجارت ، اعضای اتاق بازرگانی ایران و معاون صادرات سازمان توسعه تجارت، نقش حیاتی صادرات غیرنفتی در توسعه اقتصادی و راهكارهای رفع موانع پیشروی صادركنندگان را بررسی میكند.
به گزارش روابط عمومی رادیو ایران، برنامه «ایران ما» در تازهترین قسمت خود، با نگاهی به ظرفیتهای اقتصادی كشور، به موضوع «اقتصاد صادراتمحور و نقش آن در توسعه ملی» میپردازد.
در این برنامه به تهیهكنندگی معصومه اسمعیلنژاد و اجرای دكتر محسن احمدی فرد ، و با حضور سیدمحمد اتابك وزیر صنعت، معدن و تجارت، اعضای اتاق بازرگانی ایران و معاون صادرات سازمان توسعه تجارت، ابعاد گوناگون این مسیر اقتصادی را بررسی خواهند كرد.
در این گفتگو، به پرسشهای كلیدی از جمله «نقش صادرات در توسعه كشور، تولید و رشد منابع انسانی»، «شناسایی حوزههای دارای پتانسیل برای صادرات غیرنفتی» و «چالشهای موجود بر سر راه صادرات و راهكارهای عملیاتی برای عبور از آنها» پاسخ داده خواهد شد.
همچنین آیتمهای متنوع به تهیهكنندگی نگار قربانی و گزارشهای میدانی نوید دانشور، ابعاد تكمیلی این موضوع را برای شنوندگان ترسیم میكند.
گفتنی است «ایران ما» با هماهنگی فرزاد محمدی، هفتم تیرماه ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش میشود.





